неділя, 31 січня 2016 р.

«Витоки здібностей і обдарувань дітей – на кінчиках їхніх пальців».

 «Витоки здібностей і обдарувань дітей – на кінчиках їхніх пальців».                  В.О. Сухомлинський
Про вплив мануальних (ручних) дій на розвиток мозку було відомо ще у II ст. до н. є. в Китаї. Ігри за участю рук і паль­ців сприяють гармонійному розвитку тіла й розуму, підтримують у належному стані мозкові системи. Регулярні вправи на розвиток моторики, пальчикова гімна­стика поліпшують розвиток пізнавальних процесів, діяльність серцево-судинної і травної систем, розумові здібності ди­тини, зменшують емоційне напружен­ня, розвивають координацію рухів, силу і спритність рук, підтримують життєвий тонус.
Вони здатні поліпшити вимову багатьох звуків, а значить розвивати мовлення дитини.
Батьки і педагоги, які приділяють певну увагу впра­вам, іграм, різноманітним завданням на розви­ток дрібної моторики та координації рухів руки, розв'язують одночасно декілька проблем: по-перше, впливають на загальний інтелектуальний розвиток дитини, по-друге, покращують розвиток мовлення, по-третє, готують її до опа­нування навичок письма.
Пальчикова гімнастика переключає увагу дітей, заспокоює, налаштовує на ігровий момент. Вона не тільки позитивно впливає на розвиток мовлення, але й розвиває мілку моторику пальців рук.

        На долонях рук розміщено багато акупунктурних точок, масажуючи які, можна впливати на внутрішні органи, рефлекторно з ними пов’язані. По насиченню акупунктурними зонами долоня не поступається вушній раковині, чи стопі. Так, наприклад, масаж великого пальця підвищує функціональну активність головного мозку; вказівного – позитивно впливає на стан шлунку; середнього – на кишечник; безіменного – на печінку та нирки;  мізинця – на серце.

Немає коментарів:

Дописати коментар