2. Виділення звука Л у слові.
(На початку, в середині і в кінці слова).
3. Порівняння артикуляції звуків Р і Л.
ра – ла ара – ала
ро – ло оро – оло
ру – лу уру – улу
ри – ли ири – или
ре – ле ере – еле
4. Аналіз слів-паронімів. Скласти з ними речення.
Рак – лак рама – лама
руки - луки рис – лис
5. Виписати пропущені Р або Л.
Жу . на ., к . окоди . , мете . ик, сті ., смо . одина,
ба . абан, . опата, па . та.
6. Запис слів під диктовку у два стовпчики.
Р Л
Рак липа
Рис листя
7. Записати слова вибірково:
лише з Р лише з Л.
Р – трактор, велосипед, огірки, морква.
Л – слон, лелека, петрушка, слива, малина.
8. Визначити місце звука Л (Р) в словах. Підняти відповідну цифру, або написати над словом.
9. Речення для аналізу і запису.
Без вітру і трава не шелестить.
Кожен майстер колись був невмілим.
Умілому всяка робота легка.
10. Диктант.
Без вітру і трава не шелестить.
Кожен майстер колись був невмілим.
Умілому всяка робота легка.
10. Диктант.
Немає коментарів:
Дописати коментар