четвер, 11 лютого 2016 р.

Виправлення порушень письма і читання

Розрізнення звуків Р – Л

             1.    Виділення звука Р у слові.

            2.    Виділення звука Л у слові.

                              (На початку, в середині і в кінці слова).


3.    Порівняння артикуляції звуків Р і Л.

       ра – ла    ара – ала

       ро – ло   оро – оло

       ру – лу   уру – улу

       ри – ли   ири – или

       ре – ле    ере – еле

4.   Аналіз слів-паронімів. Скласти з ними речення.

      Рак – лак         рама – лама

      руки - луки     рис – лис

5.    Виписати пропущені Р або Л.

      Жу . на .,   к . окоди . ,  мете .  ик,  сті .,   смо . одина,

     ба . абан,    . опата,   па . та.

6.    Запис слів під диктовку у два стовпчики.

                 Р             Л
     Рак липа


     Рис листя

7.    Записати слова вибірково:


     лише з Р               лише з Л.

     Р – трактор, велосипед, огірки, морква.

    Л – слон, лелека, петрушка, слива, малина.


8.   Визначити місце звука Л (Р) в словах. 
 Підняти відповідну цифру, або написати над словом.

9.  Речення для аналізу і запису.

     Без вітру і трава не шелестить.

     Кожен майстер колись був невмілим.

     Умілому всяка робота легка.


10.   Диктант.



                                              

Немає коментарів:

Дописати коментар