понеділок, 4 травня 2020 р.

Дистанційне навчання Л-Р 04.05.20р.

                                    Завдання на  04.05.2020р. - 08.05.2020р. 
Тема: Диференціація звуків Р-Л



1.Порівняння правильної артикуляції звуків [р],[л]
2.Визначення на слух звуків [р],[л]на фоні інших звуків, складів, слів:
а) [р], [л], [с], [п], [м], [л], [р], [к];
б) ре, ро, ло, рьо, льо, лу, ру, ри, ли;
в) рік, крокодил, кріль, носоріг, жирафа, нутрія, тигр, зебра, порося, кабан.


3.Диференціація вимови звуків[р],[л]у складах:
ра-ла-ра-ла      ла-ра-ла-ра      лу-ру-лу-ру  
ла-ра-ла-ра      ло-ро-ло-ро     ру-лу-ру-лу
ри-ли-ри-ли     ро-ло-ро-ло     ле-ре-ле-ре 
ли-ри-ли-ри     ло-ро-ло-ро     ре-ле-ре-ле   

4.Диференціація вимови звуків[р],[л]у словах:
Рити-лити, рот-лоб, рис-лис, руки-луки, роса-лоша.
Криниця-полуниця, гори-лови, риба-липа, варити-валити, равлик-Павлик, мотор-футбол, жири-жили, хор-гол, гірка-голка.
5.Розвиток фонематичних процесів.
1.Послухати і визначити місце звука [л] у словах:
Лебідь, летіти, лимон, листок, лисиця, липа,  лоша, лоза, лопата.
2.Самостійне розрізнення [р], [л] на фоні слова: Інтерактивна гра.
6. Пальчикова гімнастика (самомасаж).
Вправа "Пальчик"
Щоб асфальт міцний довбати,
Не потрібна тут лопата.
Зробить всю роботу в строк
Наш відбійний молоток.
Виконання: Діти розтирають указівний палець лівої руки вказівним і середнім пальцями правої.
Вправа "Казанок"
Поки юшки наварили,
Казаночок забруднили.
Будемо терти-натирати,
Щоб казан почав блищати.
Виконання: Діти розтирають безіменний палець лівої руки вказівним і середнім правої.
7. Закріплення нового матеріалу.
1.Послухайте і визначте перший або останній звук[р]у словах:
Рукавичка, рукоділля, рукопис,  рум´янець, рупор, оркестр, дар, комар, буквар, цукор, мотор.
2.Послухайте і визначте перший або останній звук [л] у словах:
Лампа, лом, лото, лось, лук, луг, ласощі, вокзал, Байкал, віл, адмірал, бал,  ластівка, лицар.
3.Визначити спільний звук у словах і протяжно вимовити:
Рядок, рій, рюкзак, ріг, рік, рілля, трійка,  трясовина, дріб, річка, ріс, зоря, звір, ліхтар, ріпа, Марія, Варя, нутрія, двері, ліхтарі, рідний,  носоріг, крісло, грім.
8. Промовити скоромовки в різному темпі.
Павло полов поле, піймав перепела в полі.
В порту краб здирався на трап.
Шкряботів краб: шкряб, шкряб.
Орел на горі, перо на орлі.
Мав мороки я нівроку, поки стер на терці моркву.
Два двори, у дворах - дрова, за дровами - два дерева.

Немає коментарів:

Дописати коментар