понеділок, 27 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання Р-Рь 27.04.2020р.

Завдання на  27.04.2020р. - 30.04.2020р. 
Тема: Диференціація звуків Р-Рь

                                      
1. Диференціаиія звуків [р], [р’] в ізольованій вимові:
Відтворити звуконаслідування: 
-як гарчить великий собака і маленький?
- як заводять великий мотор і маленький?
- як набирає швидкість мотоцикл і як гальмує?

вівторок, 21 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання Звук Рь 21.04.2020

  Завдання на  21.04.2020р. - 24.04.2020р. 
Тема:  Уточнення артикуляції звука Рь і його автоматизація в складах, словах, реченнях, чистомовках, віршах.

         
       Звук [рь] відрізняється від твердого тим, що при його артикуляції середня частина спинки язика піднімається до твердого піднебіння (приблизно як при голосному [і]), кінчик язика знаходиться трішки нижче, ніж при вимові [р], а задня частина спинки язика разом із коренем незначно просунута вперед.
1. Виразно промовити звук [рь] у складах:
рі-рі-рі-річкаря-ря-ря-Борярю-рю-рю-рюкзакдрі-дрі-дрі-дрізд
рі-рі-рі-ріпаря-ря-ря-рябчикрю-рю-рю-борюдрі-дрі-дрі-дріт
рі-рі-рі-дверіря-ря-ря-бурятрю-трю-трюмотрі-трі-трі-трійка

пʼятниця, 17 квітня 2020 р.

Дисграфія. Консультація логопеда


Дисграфія в дітей: причини, прояви, лікування
У вашої дитини є проблеми із запам'ятовуванням слів? Вона не може по літерах вимовити своє ім'я? Її почерк неохайний, недбалий і мінливий? Якщо ви ствердно відповіли на ці запитання, ваша дитина, ймовірно, страждає на дисграфію. Читайте далі, і ви більш детально дізнаєтесь про це порушення.

понеділок, 13 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання Автоматизація звука Р 13.04.2020

        Завдання на  13.04.2020р. - 17.04.2020р.  
    
         Тема:  Автоматизація звука Р в скоромовках, прислів'ях, віршах. 
         1. Пояснити значення прислів’їв.
                Менше говори, а більше діла роби.
                Мудра голова дбає про хороші слова.
                Хто день починає з зарядки, у того здоровя в порядку.
 Скоромовки і вірші відображено повторювати за дорослим.
 Фізхвилинку "Кіт збирався до роботи" і лічилку "Лисичка-сестричка" вивчити   напамять з рухами рук.   

неділя, 12 квітня 2020 р.

Головні правила заучування віршів

Обраний вірш має відповідати віковим особли­востям дитини. Художній поетичний твір пови­нен подобатися своєю музикальністю, яскравістю образів, приносити естетичне й моральне задово­лення, бажання відтворювати ті почуття, які він викликав.
Увесь вірш від початку й до кінця слід, не поспі­шаючи, виразно прочитати дитині. Розуміння зміс­ту сприяє ефективнішому запам’ятовуванню. Якщо дорослий розповість вірш напам’ять, то ефект буде більшим. Слід пояснити незрозумілі слова та ви­слови.

середа, 8 квітня 2020 р.

Логопедичний масаж


Поради батькам
Логопедичний масаж
                 Корекційні можливості масажу
Масаж не лише впливає на певні частини тіла, а й стимулює організм дитини:
-         посилює процеси обміну;
-         поліпшує сон;
-         зміцнює м’язи, надає їм еластичності.

понеділок, 6 квітня 2020 р.

Пальчикові вправи


          Зайчика злякались

Ми ходили по гриби,
(Переступати двома пальцями по столу; 
“Гриб” – накрити кулачок опуклою долонею).
Зайчика злякались  (“Зайчик”)
Поховались за дуби
(“Дерево” – дві долоні, виставлені пальцями вгору, поставити навхрест).
Розгубили всі гриби
(“Гриб” і “Кошик” – з’єднати дві опуклі долоні).
Потім засміялись – (усміхнутися)
Зайчика злякались!
(“Зайчик”; показати на нього вказівним пальцем другої руки).