15.11.2016 Методоб’єднання у КДНЗ я/с "Посмішка"
— Подивіться на іграшку кошенятка. Яке воно?
Розкажіть про нього.
— Що хочеться робити? (Погладити, взяти на руки, дати їсти)
— Що хочеться робити? (Погладити, взяти на руки, дати їсти)
— Подивіться на картинку із зображенням хижого злого звіра. Який тигр?
— Що хочеться робити? (Сховатися, тікати, заплющити очі.)
— Що хочеться робити? (Сховатися, тікати, заплющити очі.)
— Коли людина
бачить щось красиве, сама робить добрі справи — вона стає гарною, доброю, у неї
спокійно б’ється серце, вона усміхається. Якщо людина бачить щось страшне,
погане, сама б’ється, кричить, ображає, не слухає — серце її прискорено б’ється
або завмирає. Вона тоді стає сумною, може хворіти.
— А де у людини є серце? Покладіть руку на
серце і послухайте. Чи ви відчуєте, як воно б’ється?
— Колись давно в
Італії жила відома лікар, яка вчила дітей. Вона навчала їх говорити і робити
добрі справи за допомогою свічечки. На її думку, з кожною людиною потрібно
поводитися бережно, як зі свічкою. Не можна кричати, битися, адже свічка погасне.
Дітям слід учитися робити добрі справи, але спочатку навчитися говорити добрі
слова близьким людям: мамі, татові, виховательці,
сестричці, друзям…
А тепер СЮРПРИЗ - я передаватиму вам свічку і
говоритиму про кожного добрі слова. Беру до рук червоне скляне сердечко, у якому знаходиться запалена свічка (в плоскій, круглій металевій коробочці). Передаю свічку кожному з дітей і говорю хороші слова про кожного : Ярослав - добрий і уважний, Давид - слухняний, розумний, Руслан - активний, сильний, Аріна - весела, ніжна, Назар - працьовитий, хоробрий, Ліза - гарна, розумна, Аня - ніжна, тендітна. Усі наші діти - старанні і будуть добре навчатися у школі.
Потім пропоную передавати свічку одне одному і називати декілька гарних слів про рідних. (Наприклад: мама — ніжна і лагідна; тато — сильний, турботливий; вихователька - добра і щира та ін.) Діти передають свічку одне одному, добирають слова для своїх рідних. За потреби допомагаю, звертаю увагу на необхідність відповідального поводження зі свічкою.
Дітям дарую маленькі сердечка (валентинки) на згадку про сьогоднішній день. І прошу запамятати його на все життя.
Домашнє завдання: Намалювати сердечка і придумати гарні слова про рідних. Подарувати їм ці сердечка і сказати ці слова.
Потім пропоную передавати свічку одне одному і називати декілька гарних слів про рідних. (Наприклад: мама — ніжна і лагідна; тато — сильний, турботливий; вихователька - добра і щира та ін.) Діти передають свічку одне одному, добирають слова для своїх рідних. За потреби допомагаю, звертаю увагу на необхідність відповідального поводження зі свічкою.
Дітям дарую маленькі сердечка (валентинки) на згадку про сьогоднішній день. І прошу запамятати його на все життя.
Домашнє завдання: Намалювати сердечка і придумати гарні слова про рідних. Подарувати їм ці сердечка і сказати ці слова.
Автор вправи-гри: Ольга Сорока, м. Самбір
Немає коментарів:
Дописати коментар