пʼятниця, 23 лютого 2018 р.

Семінар вихователів КДНЗ "Посмішка" 23.02.2018




8 ВПРАВ ДЛЯ РОЗВИТКУ МІЖПІВКУЛЬНОЇ 
ВЗАЄМОДІї

   Ці вправи розвивають міжпівкульні зв’язки, синхронізують роботу півкуль, покращують розумову діяльність, сприяють поліпшенню пам’яті та уваги, полегшують процес читання і письма.

вівторок, 9 січня 2018 р.

ШМО вчителів початкових класів. 09.01.2018р.




Діти з особливими освітніми потребами в концепції                                     Нової української школи

Сучасна школа базується на демократичних цінностях та повазі до основних прав людини і створює умови для максимально значущої участі в освітньому процесі для дітей з особливими освітніми потребами.

четвер, 7 грудня 2017 р.

Співпраця з родиною. Поради логопеда. КДНЗ "Посмішка" 07.12.2017р.

ЛОГОПЕДИЧНІ ІГРИ ТА ВПРАВИ 

Ігри на розвиток слухової уваги, сприймання, пам'яті

«Що ти почув»
Дитина тихо сидить в кімнаті.Запропонуйте заплющити очі й послухати вулицю.Через деякий час дозвольте розплющити очі, та розпитайте дитину про її враження. Можливо вона почула гудок машини або сміх дітей, можливо - голос пташки чи ваше дихання.

неділя, 15 жовтня 2017 р.

Тиждень початкових класів 09.10-13.10.2017р.

        Логопедичне заняття з учнями 3 класу 
«Україна – це ми. Вишиванка – символ душі української»

вівторок, 29 серпня 2017 р.

Поради батькам і вчителям

       

 Кожна дитина потребує          індивідуального підходу

Одна дитина із задоволенням сидить за столом вдома чи в школі і виконує всі вправи, які б ви їй не запропонували. Інша дитина через 7-10 хвилин не буде знати, куди діти руки і ноги. Рухливих дітей не треба примушувати виконувати якісь додаткові завдання. Їм би набратись терпіння зробити уроки. А розвиток фонематичного сприйняття, і звукобуквенний аналіз, і розвиток пам’яті, уваги – все це можна робити в будь-яких умовах – проявіть фантазію . Це стосується і батьків і вчителя.

Здоров'язбережувальні технології у роботі з учнями початкових класів. РМО вчителів початкових класів 29.08.2017р.

Слайд № 1    Найбільше багатство кожної людини –
                                       це її здоровя.
      Розуміння здорової особистості дитини на сучасному етапі, за Всесвітньою організацією охорони здоров'я  -  це «стан повного фізичного і соціального благополуччя...». Без організуючою і спрямовуючої роботи дорослих, самостійно діти не можуть досягти успіхів.

Методоб'єднання вчителів 1-их класів 29.08.2017р.











Використання мнемотехніки уформуванні правильної звуковимови та навичок фонематичного аналізу